school

Satt i samtal idag med min lärare, vi kom fram till många bra saker osv. Hon frågade om jag känner att jag inte blir sedd utav lärare och så är det ju, och hon berätta att hon vill hjälpa mig och att vi ska försöka fixa skolan tillsammans. Äntligen är det någon lärare som hjälper mig, för alla andra idioter förstår ju inte att man inte har det lätt i skolan utan bara klagar på att man aldrig är där. Vi kom iallafall fram till att jag ska gå på multimedia, foto, psykologi och livskunskapen, de andra ämnena skulle jag bara gå på om jag ville eller orkade.

Är med Roza nu, vi skulle plugga psykologi egentligen, men det sket sig ju, haha. vem är förvånad? ska lägga mig och vila en stund nu.

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA! :'D

2009-11-05 @ 16:35:43
URL: http://photosbyemma.blogg.se/
Postat av: lina!

Du måste fan börja komma på psykologin och livskunskapen, så gör jag med det.

Annars kommer vi inte läsa nåt tillsammans känns det som. ;_;

2009-11-08 @ 00:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0