ig-varningar osv

Idag när jag var i skolan fick vi papper på våra ig-varningar, och jag hade ig-varningar i svenska, engelska, matte, idrott, foto, multimedia, historia och psykologi. yä jag är så jävla lyckad asså. har iallafall suttit och gjort läxa ikväll till psykologin. ska strax lägga mig i min sköna säng och läsa min bok, haha. ska möta upp jullebullan imorgon på centralen fem över åtta tror jag det va? och imorgon slutar jag tio över tolv, så först ska jag till min lärare och vi ska ha ett litet samtal och sen ska jag vara med roza :) jag har verkligen inget intressant att skriva om så jag lägger ner nu, haha. GODNATT


Här är jag och Lina tidigare idag på fotolektionen <3


Kommentarer
Postat av: lina!

Haha, fyfan vad söta vi är.

rädda världen. <3

2009-11-08 @ 00:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0