Nu är jag irreterad på min mami för hon väljer att spela café world framför att göra en inbakad fläta på mig, jag ledsen osv.

Idag träffade jag roza inne i stan vid 1tiden och vi var och käka innan jag drog till skolan. Påväg hem efter skolan så var det massa fel på vagnarna, så först fick jag ta femman till brunnsparken för det åkte inte längre för det var förseningar, så då tog jag 52an till backaplan och fick stå där i en jävla kvart innan en vagn kom som var proppfull som fan. Har huvudvärk som fan idag, och jag har fått lite sällskap av lillie ikväll vi har druckit te osv så bjöd jag henne på en apelsin och pepparkakor, hihi.



Godnatt osv, ska snart gå och lägga mig för jag börjar tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0